2017. március 26., vasárnap

Hír

Sziasztok!

Sajnálom, hogy ezt kell olvasnotok, de csúnyán megbetegedtem, így az Amikor című trilógiát csak jövő szombattól, vagy legjobb esetben is péntektől kezdve tudom publikálni. Sokszor kérem a bocsánatotokat, addig is megpróbállak majd meglepni titeket egy novellával, és egy cikkel a hét folyamán. Hogy most pedig ne hagyjalak titeket "olvasnivaló nélkül", hoztam pár kis részletet, és képet a szereplőkről a novellából, ami a héten érkezik várakozásaitokért cserébe. Várom a tippeket a főszereplőkkel, és a történet helyszínével kapcsolatban! :P

Voldemort fia. Kínos csönd… El nem suttogott mondatok… Bocsánatkérés… Szerelem?
(...)

- Most szeretsz, vagy mi?
- Vagy mi.


Kitartást az iskolához!
Bye for now, Tiszián


3 megjegyzés:

  1. Jobbulást!! :O

    Tippek?
    Hm... egy őz. Animágus? Vörös haj és Harry Potter? Esetleg Ron lánya? Mintha lenne egy lánya.
    Kínos csönd. Az új generáció találkozását beárnyékolja az ősök története?
    El nem suttogott mondatok. Titkok, kegyes és kevésbé kegyes hazugságok? Voldemort fia eltitkolta származását?
    Omnibuszok. A helyszín Anglia, London? Roxfordon kívül persze.
    Varázsitalok. Százfűléfőzet készül? Vagy valami egyéb nyalánkság? :3
    Pálca. Lesz itt párbaj? Varázslatok biztosan.
    Zongora? Hm... ehhez nincs semmilyen tippem ^.^"

    Kíváncsi vagyok, a tippjeim közül mennyi fog beigazolódni, Zsazsi :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Zsazsi!

      Jaj, nagyon aranyos vag, igyekszem meggyógyulni! <3
      A legtöbb tipped be fog teljesedni, én most csak egyet szeretnék megsúgni, de pszt! Valóban Ron lánya az egyik főszereplő, a másikat is ki tudod találni, ha olvastad a legújabb Harry Potter kötetet. ;) (Ha nem, kis segítség: szőke hajú, mardekáros, a keresztneve S-sel kezdődik...)

      Ölel, Tiszián

      U.i.: Írtam a Kuckóba, ha esetleg még nem láttad <3

      Törlés
  2. A legújabbhoz még nem volt szerencsém :3 Sok vegyes értékelést hallottam róla, ezért úgy döntöttem, megvárom, amíg bekerül a könyvtárba és kockázat nélkül olvashatok bele ^.^

    Megvallom őszintén, még nem tettem túl magam a felfüggesztésen, és kerülöm egy kicsit a blogot, de a napokban mindenképp el fogom olvasni és válaszolok az üzenetedre. Te mindig olyan szép hosszan szoktál írni, hogy öröm olvasni és sokáig lehet fölötte üldögélni :3

    Zsazsi :3

    VálaszTörlés